defacto_pan2020
Göran Langer, VD på SigtunaHemFoto: Pressbild/SigtunaHem

SigtunaHem prisas för service

SigtunaHem som nyligen nominerades för branschpriset Årets bygge har redan kammat hem ett pris i år då man fick en Kundkristall för Årets servicelyft.

Efter att SigtunaHem i höstas genomfört en hyresgästundersökning som visade att fler är nöjda med den service man får så har SigtunaHem fått branschpriset Årets Servicelyft på Kundkristallen 2017.

SigtunaHems siffror över nöjda hyresgäster ökade med två procent gällande service. Göran Langert poängterar i ett pressmeddelande att man vinner priset för störst lyft, men att man ska jobba vidare med att få Sveriges mest nöjda hyresgäster.
– Vi har duktiga medarbetare som arbetar tillsammans som ett lag. Vi har också organiserat arbetet på ett nytt sätt och för en tät dialog med hyresgästerna. Det är oerhört glädjande att se att detta arbete ger resultat, säger Göran Langer.

happyhomes_sommar2020
centrum_helsida2020
festspec_host2020_helsida
2020_helsida
connys_helsida
boisigtuna
defacto_helsida

Husläkarjourer föreslås avvecklas

Nyheter Systemet med husläkarjourer föreslås avvecklas: - Närakuterna ska ta hand patienter som behöver akut vård som inte kan få det hos sin husläkare men som inte behöver akutsjukhusets alla resurser, säger enhetschef Christoffer Bernsköld på Hälso- och sjukvårdsförvaltningen.

Vattenskador oroar sigtunabor

Nyheter Drygt 1000 stockholmare har medverkat i en undersökning om vattenskador som Länsförsäkringar beställt, bland dessa några sigtunabor.

sigtuna_vatten_outsider
festspec_host2020_outsider
ridskola_2020_outsider
swedol_outsider