defacto_panorama_mustasch

Nya digitala tjänster lanseras i kollektivtrafiken

SL satsar under 2019 på flertal digitala tjänster för att förbättra servicen till resenärer i kollektivtrafiken.

centrum_farsdag_artikel

Ett flertal satsningar görs på digital service till resenärer under 2019, inom kort lanseras appen ”MyHeadsup” som är ett samarbete mellan SL och tågoperatören MTR, där kan man följa tågen i realtid samt få notiser vid eventuella förseningar.

SL-appen kommer i en ny version där man ska kunna köpa kortare periodbiljetter, det vill säga 24 och 72-timmars biljetter samt sju dagar. Man ska också kunna köpa med sitt betalkort. I samband med de digitala satsningarna kommer även trygghetsarbetet att fortsätta och en ny tjänst är att man kan kontakta Trygghetscentralen vid tillfällen eller situationer då det kan vara svårt att ringa.

happyhomes_2019
ica_oktober
greeknighthelsida
fme_oktober
centrum_farsdag

Så lyftes Sigtuna Museum

Nyheter Sigtuna Musems verksamhet hade en undanskymd roll för några år sedan men under Ted Hesselboms tid har museet dubblerat antal besökare och anställda: - Det är viktigt att synas. Att pratas om, säger Ted i ett reportage i Norrtälje tidning.

defacto_mustach_helsida
sigtunavatten_standard
connys
colorama_april2
nrh
greeknight_outsider