sap_pan

Nya digitala tjänster lanseras i kollektivtrafiken

SL satsar under 2019 på flertal digitala tjänster för att förbättra servicen till resenärer i kollektivtrafiken.

panorama_centrum

Ett flertal satsningar görs på digital service till resenärer under 2019, inom kort lanseras appen ”MyHeadsup” som är ett samarbete mellan SL och tågoperatören MTR, där kan man följa tågen i realtid samt få notiser vid eventuella förseningar.

SL-appen kommer i en ny version där man ska kunna köpa kortare periodbiljetter, det vill säga 24 och 72-timmars biljetter samt sju dagar. Man ska också kunna köpa med sitt betalkort. I samband med de digitala satsningarna kommer även trygghetsarbetet att fortsätta och en ny tjänst är att man kan kontakta Trygghetscentralen vid tillfällen eller situationer då det kan vara svårt att ringa.

helsida_sfs
kso_helsida
social_helsida
centrum_sommar2022_helsida
connys_helsida
defacto_helsida
mote_helsida
pantamera_avc_helsida
mp_helsida_april

Nyheter

Sport

Kultur & Nöje

Näringsliv

Debatt

Bostad

Förening

Julen 2021

Valet 2022

outsider_social
moderat_outsider
sfs_out
kso-duell_out
pantamera_out
nrh
ridskola_2020_outsider
connys
centrum_sommar_outsider2022
mp_outsider2022
swedol_outsider
mote_outsider